• (iOS) Art of War 3: RTS strategie cheat code infinite monede

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Art of War 3: RTS strategie ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Art of War 3: RTS strategie IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ cheat code infinite monede ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Art of War 3: RTS strategie 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Cel mai bun RTS de acolo, dar aplicația este sau mi se pare cam lentă, dar în general un joc grozav (ar fi primit 5 syar dacă nu pentru asta, deși telefonul meu este nou-nouț.

    Jocul ar putea fi distractiv, dar când petreci 40 de minute pentru a-ți dezvolta armata, inamicul mult mai avansat vine asupra noastră și distruge tot ce ai construit în 5 minute, atunci mă întreb cine mai vrea să joace acest joc? Total dezechilibrat și sunt sigur că acest lucru este pentru a convinge jucătorii să cheltuiască din ce în ce mai mulți bani pentru a ajunge din urmă cu inamicul mai avansat. Dar ghici ce... Este o bătălie fără sfârșit cu dezvoltatorii de jocuri. Cheltuiți mai mulți bani, cu atât mai avansat inamic pe care îl trimit din nou. Lăcomia dezvoltatorilor de jocuri.

    Este bine, doar atât.. Grafica este destul de bună și explozia de apă destul de satisfăcătoare

    Mecanica de bază este grozavă, iar unitățile se simt echilibrate în felul lor, dar campania se simte îngrozitor de atrasă. Iar asta, împreună cu upgrade-uri care necesită mult timp, lasă spații goale în care nu poți juca câteva zile din cauza unui upgrade, de ex. sediu lvl 5 care durează 5 zile. De asemenea, progresul unității necesită o reluare. Totul este închis în spatele încuietorilor stelelor și asta îi face pe mulți oameni să simtă că nu vor primi niciodată un avion bombardier, crucișător etc. Distracție generală, dar împiedicată de progres.

    Vă rog, faceți ceva în legătură cu conexiunea, este frustrant, asta mă enervează în joc dacă se face, atunci veți primi cele 5 stele mele

    Art Of War 3:PvP RTS strateji Strateji Oyunları kbi

    Îmi place acest joc La fel ca Command and Conquer Generals într-un telefon Android, dar într-o versiune viitoare. Vă sugerez să adăugați câteva facțiuni la fel ca Command and Conquer Generals Zero hour și inclusiv arsenalele noastre actuale, cum ar fi tancuri, avioane de luptă, elicoptere, APC, vehicule de asalt suplimentare, bombe nucleare și etc..... Scorul general pentru acest joc este 10/10....

    Joc foarte frumos cu grafică HD

    Nu inteleg....la Razboiul Mondial fractiunea mea are mai multe puncte dar pierdem.....NU INTELEG

    Acest joc este minunat. Îmi place grafica pusă în joc. Face jocul să pară mai realist și mai distractiv de jucat.

    Acesta este unul dintre cele mai bune jocuri pe care le-am avut vreodată în viața mea și l-am avut de mult timp și, în opinia mea, este un joc cu adevărat grozav. Vă mulțumim Gear Games pentru crearea acestui joc. :)

    Cea mai bună strategie de joc


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :