• (Android/iOS) Toy Block Boom - Classic \u0026 Crush \u0026 Blast чит-код більше всього

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Toy Block Boom - Classic \u0026 Crush \u0026 Blast ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Toy Block Boom - Classic \u0026 Crush \u0026 Blast IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ чит-код більше всього ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Toy Block Boom - Classic \u0026 Crush \u0026 Blast 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Це мило, дуже по-дівочому

    Я тільки почав. Але мені це подобається.

    Моя найбільша перевага полягає в тому, що ваша реклама зависає, а 15-секундна реклама перетворюється на однохвилинну, і це дуже дратує

    не знаю

    Круто

    Тільки почав грати, дуже приємно проводити час, легко грати, багато безкоштовних речей, Поки що подобається

    Якщо ви хочете, щоб я пограв у вашу гру, пов’язану з рекламою, вам потрібно виключити політичну рекламу! Навіть не так весело!!!

    У чудову гру подобається грати, і вона викликає дуже звикання.

    Приємно, що ви можете грати і не турбуватися про те, щоб відразу купувати пакет

    я насолоджуюся цим. Починався легко.

    Я особисто вважав одну з оголошень образливою. Я повністю усвідомлюю, що реклама допомагає грі розширюватися далі, але опускатися до такого рівня жалюгідно, не кажучи вже про гроші, які я витратив на гру.

    Toy Block Boom - Puzzle Blast 休閒 dpqz

    Весела гра!!

    Весело і барвисто

    Це хороший споживач часу

    Мені дуже подобається МИСТЕЦТВО ТА КОЛЬОРИ гри .... але якщо у вас є історія та інша локація ... в грі це мене більше зацікавить ..

    Чудово....

    Весело і легко, але водночас складно

    Видалення гри - живи в грі - біда реклама - це біль після кожного проклятого рівня


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :